søndag 28. juni 2009

Sommerferien.

Denne sommeren kommer til å bli fin. Det vet jeg. For dette er min og magnus sin sommer<3 Så langt har det godt _veldig bra. Jeg kom hjem sist tirsdagkveld, etter det har jeg og magnus vært sammen hver eneste dag hos en av oss. Imårn skal magnus jobbe til klokka 5. Men etter det skal vi møtes på aursmoen, forhåpentligvis drar vi til han, siden jeg ikke liker aursmoen. Det er teite mennesker der. Men det at vi drar til han er bare ønsketenkning fra min side, kan hende jeg får han med på det :)

Han SKAL være med til campingen i sommer. Jeg nekter å dra dit uten han. Aldri i verden. Da er jeg heller på Østre Berger og ser på tv enn å sitte i et fortelt hele dagen med svenske kanaler og NRK.

Jeg må forresten huske på å gi han bankkortet sitt som jeg på lørdag :]


Har også blitt litt forelsket i denne kjolen. Selvom jeg ikke kler sånt xD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar