onsdag 1. juli 2009

"Siden det var vår feil kan du få det gratis"

Jeg har funnet ut at jeg skriver blogg sånn litt over 12 hver natt, de gangene jeg skriver. merkelig.

Dagen min gikk ut på å våkne opp med kvalme, så kom magnus til meg rundt 10-tida. Etter en stund ble kvalmen heldigvis borte. Jeg og Magnus gikk til farmor og farfar - en av mine mindre gode idèer siden familien min skravler i et sett, akkurat som meg.

Rundt halv 3 dro jeg til lillestrøm med mamma fordi jeg skulle til reguleringstannlegen. Siden den ene tannen min har sklidd igjen pga idiotisk feil fra dems side. De beklaget så mye og fortalte at jeg så klart kunne få regulering igjen, gratis. Noe jeg takket blankt nei til.

På kvelden dro vi til mormor og morfar å spiste mat og jordbær til dessert.


700kr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar