fredag 12. juni 2009

Spania, hurra?

Nå har jeg endelig fått kranglet med den spanskeresepsjonist-dama til å få GRATIS internett til dataen min. :] Riktig nok må jeg sitte i baren og internettet bruke 5 min får å gå inn på forskjellige sider og slikt, men likevel. Det er godt å kunne følge litt med på hva som skjer i norge`selvom jeg har "ferie".

Det å være i spania er ikke så gøy som alle skal ha det til. Det er altfor varmt, jeg svelger masse saltvann, jeg blir solbrent i ansiktet og jeg er langt unna magnus som nå er i hellas. dessuten savner jeg Tv2. På de 3 kanalene vi har her snakker de enten spansk eller tysk. også på flyet, når jeg byttet plass med pappa, så var det ei gammel dame som prøvde å drepe meg med veska si. Jeg må sittemed henne når vi skal hjem igjen og. så da skal jeg kødde masse med henne. må bare finne ut hva først.













ser jeg glad ut for å fly? nei.


















den gamle kjerringa.




















ut av flyet.

1 kommentar:

  1. fly er ikke farlig, kjære pusen min, og når du er ferdig med å fly hjem igjen for vi jo se hverandre :D<3

    SvarSlett