mandag 8. juni 2009

Konfirmasjon og Spania.

Hælja var slitsom og fin for meg. Jeg pakka hele lørdagen og på søndag hadde jeg konfirmasjon xD

Jeg fikk;

-2 ringer.
-3 halskjeder.
-1 fotoalbum med bilder fra jeg var liten.
-1 Sony speilreflekskamera.
- 30 600 kroner.
-Bunad + gullbelte og diverse "pynt".

Jeg er bortskjemt jeg og :D Fikk penger fra svenskene i familien og da, som jeg ikke har sett på år og dager.






































Vi i min familie liker ikke å se så alvorlige ut :]

Men i allefall;
Idag var siste skoledag for meg! :D Imårn kl. 15.00 går mitt fly til Spania, hvor jeg og pappa skal sitte inne å se på dårlige filmer om igjen og om igjen mens mamma og simen bader. Akkurat som i Egypt, Frankrike og de forrige gangene vi var i Spania. Det eneste negative med å være i Spania i 2 uker betyr 14 dager uten min skjønne kjæreste. <3 href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgHnHBZ-Hpofg4VpU0rRvX8bLzzao9rQwF9VbdvglCeMttXKVsB3H6LnyV3xIlK2_y_rKCq_KQbsllQMFhwfhIu3VPDsrFSYykukJeyAOoMxTQzOTCVutCFaw3ZtrUr3euFTNChs_jn0UY/s1600-h/065.JPG">














Jeg er glad i deg, magnuspus<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar